ا
-
احمدی، پویا
نقش تعدیلگر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
احمدی، محمد
نقش تعدیلگر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
-
اکبرپور، محمد
مدلسازی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای شهرستان هشترود) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
ب
-
بهاروند، فتانه
بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیلگری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
-
بهروز، محسنه
بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیلگر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
پ
-
پناهی، حسن
بررسی تأثیر سیاستهای حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
-
پناهی، علی
بررسی تأثیر سیاستهای حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
-
پویا، مهرداد
موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیبپذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
ت
-
تنگستانی، الهام
تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
ج
-
جوادی، روح الله
نقش تعدیلگر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
چ
-
چیت ساز، احسان
طراحی مدل کسبوکار مدیریت و بهینهسازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاکچین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
ح
-
حیاتی، داریوش
واکاوی مؤلفههای پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمانهای دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
-
حاجی آقایی، حنیف
طراحی الگوی مدرسه کارآفرین با تأکید بر استقرار زیستبوم کارآفرینانه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 24-1]
-
حمیدیانپور، فخریه
تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
خ
-
خلجی، ابوالفضل
روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
-
خوش بیانی آرانی، فاطمه
روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
د
-
ده یادگاری، سعید
ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]
ر
-
رجبپور، ابراهیم
تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
-
رحیمی، حمید
تأثیر مهارتهای تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
-
رحمتی، مریم
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسبوکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
-
رستمی، فرحناز
آسیبشناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
-
رستمی عصرآبادی، شایان
طراحی مدل کسبوکار مدیریت و بهینهسازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاکچین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
-
رضایی، بیژن
ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاههای نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
-
رضائی مقدم، کورش
واکاوی مؤلفههای پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمانهای دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
ز
-
زرافشانی، کیومرث
مفهومپردازی عوامل زمینهای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
س
-
سقائیان، سید حسین
تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]
ش
-
شایسته، بابک
بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیلگری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
شیری، نعمت اله
مفهومپردازی عوامل زمینهای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
ص
-
صابری، نیلوفر
تأثیر مهارتهای تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
-
صادقی آرانی، زهرا
نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلمهای سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]
-
صبا، علی اصغر
ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاههای نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
-
صبری اسد، حیدر
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر آموزش کارآفرینی برای دانشجویان عراقی در جهت خوداشتغالی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 54-35]
-
صفریان، شیوا
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسبوکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
ط
-
طاهری، مرتضی
واکاوی مؤلفههای توسعه نگرش کارآفرینی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
ع
-
عابدپور، امیر
طراحی مدل کسبوکار مدیریت و بهینهسازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاکچین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
-
عبداللهی، حسین
واکاوی مؤلفههای توسعه نگرش کارآفرینی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
-
عزیزی، محمد
واکاوی مؤلفههای توسعه نگرش کارآفرینی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
غ
-
غفوری، خالد
طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمانهای آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
ف
-
فاطمی، مهسا
واکاوی مؤلفههای پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمانهای دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
-
فرهادی، محدثه
واکاوی مؤلفههای توسعه نگرش کارآفرینی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
-
فرهادیان، علی
روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
-
فیضی، شبنم
آسیبشناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
ک
-
کاظمی، مهدی
بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیلگر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
-
کاظمی اسکری، فاطمه
ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]
-
کرمیان، فرانک
تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]
-
کهن قاضیانی، سارا
بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
گ
-
گوران، میلاد
بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیلگری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
م
-
محمدیفر، یوسف
ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاههای نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
-
مختاری بایع کلایی، مهران
بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
-
میرک زاده، علی اصغر
مفهومپردازی عوامل زمینهای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
-
مطیعی، هادی
بررسی تأثیر سیاستهای حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
-
ملکی، مژده
واکاوی مؤلفههای پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمانهای دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
-
منصوری، عبدالامیر
بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیلگری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
موحدی، رضا
موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیبپذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
-
مؤذن، سپیده
بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیلگری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
ن
-
نادری، نادر
ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاههای نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
-
نادری یگانه، سمیه
نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلمهای سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]
-
نیازی، محسن
روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
-
نسیمی، محمد علی
ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسبوکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
-
نصیری، سید مهدی
واکاوی مؤلفههای پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمانهای دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
ه
-
هویدا، رضا
طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمانهای آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد