نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، پویا نقش تعدیل‌گر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
  • احمدی، محمد نقش تعدیل‌گر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]
  • اکبرپور، محمد مدل‌سازی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی (مورد مطالعه: روستاهای شهرستان هشترود) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]

ب

  • بهاروند، فتانه بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیل‌گری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]
  • بهروز، محسنه بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیل‌‎گر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]

پ

  • پناهی، حسن بررسی تأثیر سیاست‌های حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
  • پناهی، علی بررسی تأثیر سیاست‌های حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
  • پویا، مهرداد موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیب‌پذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]

ت

  • تنگستانی، الهام تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]

ج

  • جوادی، روح الله نقش تعدیل‌گر نوآوری در تأثیر تفکر استراتژیک بر بقای سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

چ

  • چیت ساز، احسان طراحی مدل کسب‌وکار مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاک‌چین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]

ح

  • حیاتی، داریوش واکاوی مؤلفه‌های پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمان‌های دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
  • حاجی آقایی، حنیف طراحی الگوی مدرسه کارآفرین با تأکید بر استقرار زیست‌بوم کارآفرینانه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 24-1]
  • حمیدیان‌پور، فخریه تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]

خ

  • خلجی، ابوالفضل روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
  • خوش بیانی آرانی، فاطمه روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]

د

  • ده یادگاری، سعید ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]

ر

  • رجب‌‌‌پور، ابراهیم تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان بوشهر) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
  • رحیمی، حمید تأثیر مهارت‌های تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
  • رحمتی، مریم ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسب‌وکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
  • رستمی، فرحناز آسیب‌شناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]
  • رستمی عصرآبادی، شایان طراحی مدل کسب‌وکار مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاک‌چین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
  • رضایی، بیژن ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌های نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
  • رضائی مقدم، کورش واکاوی مؤلفه‌های پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمان‌های دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]

ز

  • زرافشانی، کیومرث مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]

س

  • سقائیان، سید حسین تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]

ش

  • شایسته، بابک بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیل‌گری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
  • شیری، نعمت اله مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]

ص

  • صابری، نیلوفر تأثیر مهارت‌های تفکر کارآفرینانه بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: معلمان شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 58-43]
  • صادقی آرانی، زهرا نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]
  • صبا، علی اصغر ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌های نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
  • صبری اسد، حیدر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر آموزش کارآفرینی برای دانشجویان عراقی در جهت خوداشتغالی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 54-35]
  • صفریان، شیوا ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسب‌وکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]

ط

  • طاهری، مرتضی واکاوی مؤلفه‌های توسعه نگرش کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]

ع

  • عابدپور، امیر طراحی مدل کسب‌وکار مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایران با استفاده از فناوری بلاک‌چین [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 74-59]
  • عبداللهی، حسین واکاوی مؤلفه‌های توسعه نگرش کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
  • عزیزی، محمد واکاوی مؤلفه‌های توسعه نگرش کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]

غ

  • غفوری، خالد طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمان‌های آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]

ف

  • فاطمی، مهسا واکاوی مؤلفه‌های پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمان‌های دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
  • فرهادی، محدثه واکاوی مؤلفه‌های توسعه نگرش کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری؛ کاربست رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: خبرگان درس کارآفرینی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 90-75]
  • فرهادیان، علی روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
  • فیضی، شبنم آسیب‌شناسی نظام آموزش مهارتی در هنرستان کشاورزی شهرستان سنندج [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 94-75]

ک

  • کاظمی، مهدی بررسی اثر اشتیاق کارآفرینانه با واسطه ادراک خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه زنان کارآفرین: نقش تعدیل‌‎گر میانجی سندرم سیندرلا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-40]
  • کاظمی اسکری، فاطمه ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 106-91]
  • کرمیان، فرانک تحلیل موانع فراروی کارآفرینی زنان روستایی استان کرمانشاه؛ کاربرد نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 43-58]
  • کهن قاضیانی، سارا بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]

گ

  • گوران، میلاد بررسی تأثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیل‌گری محیط دانشگاه (مورد مطالعه: دانشجویان گروه کارآفرینی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 59-78]

م

  • محمدی‌فر، یوسف ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌های نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
  • مختاری بایع کلایی، مهران بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • میرک زاده، علی اصغر مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ای قصد کارآفرینانه در نظام آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 42-25]
  • مطیعی، هادی بررسی تأثیر سیاست‌های حمایتی بر قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
  • ملکی، مژده واکاوی مؤلفه‌های پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمان‌های دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]
  • منصوری، عبدالامیر بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیل‌گری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
  • موحدی، رضا موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی زنان (مورد مطالعه: زنان آسیب‌پذیر شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
  • مؤذن، سپیده بررسی رابطه بین منبع کنترل و قصد کارآفرینی دیجیتال با نقش تعدیل‌گری آموزش کارآفرینی بر اساس نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]

ن

  • نادری، نادر ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌های نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-74]
  • نادری یگانه، سمیه نقش هنر در ترویج و آموزش کارآفرینی: تحلیل محتوای کیفی فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان ایرانی در چهار دهه اخیر (1400-1360) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-42]
  • نیازی، محسن روند تولید ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 97-114]
  • نسیمی، محمد علی ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی محتوایی کسب‌وکارهای الکترونیکی (مورد مطالعه: کارآفرینان خبره حوزه بازاریابی محتوایی دیجیتالی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 74-55]
  • نصیری، سید مهدی واکاوی مؤلفه‌های پذیرش کارآفرینی هیبریدی در بین کارکنان سازمان‌های دولتی: مورد مطالعه استان فارس [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 124-95]

ه

  • هویدا، رضا طراحی و تبیین مدلی برای برندسازی در سازمان‌های آموزشی (مورد مطالعه: مدارس سرآمد شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-92]